Upravljanje prodajom i prodajnim timom
Bazirano na našem iskustvu u radu sa timovima i voditeljima timova, kreirali smo trening program Upravljanje prodajom i prodajnim timom koji postiže rezultate još dok traje. Klasični treninzi se „dogode“ jednom u par mjeseci ili rjeđe, a znanja koja polaznici dugoročno implementiraju u svojem daljnjem radu iznose do 10% ponuđenog na treningu i ovise isključivo o volji i energiji samih polaznika. Naš trening program Upravljanje prodajom i prodajnim timom osmišljen je na način da motivira polaznike da znanja i vještine stečene na jednom treningu vježbaju i primijenjuju odmah u svakodnevnom radu u svojem timu. Kontinuirani rad, ponavljanje i praćenje primjene znanja i vještina od strane trenera ključ je za uspjeh. Na taj način količina usvojenog i implementiranog znanja iznosi preko 30% ponuđenog, a postignute promjene su dugoročne. Trening program sastoji se od 2 modula: Upravljanje prodajom i Upravljanje prodajnim timom. |
Trajanje i dinamika programa12 tjedana / 1 dan tjedno po 6 sati (ukupno 72 sata)
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programaPolaznici će nakon završene edukacije imati potpuno znanje sa podlogom iz p rakse u pogledu učinkovitog rukovođenja prodajnim procesima i timovima. Ovom edukacijom polaznici će na iteraktivan način usvojiti znanja iz planiranja, ostvarivanja i mjerenja rezultata te korektivnim aktivnostima, uspješnog pregovaranja i učinkovitog upravljanja kupcima. Imati će, također, puno teoretsko i praktično znanje vođenja tima, te novo samopouzdanje u primijeni alata i znanja stečenih na sigurnom terenu.
|
Kome je trening program namijenjenTrening program Upravljanje prodajom i prodajnim timom namijenjen je svima koji direktno upravljaju prodajnim timom, kao i svima koji žele naučiti upravljati prodajnim timom. Program je koncipiran na način da daje osnove općeg upravljanja prodajom i timom uz naglasak na vježbanje stečenog i primjenu u svakodnevnom poslovnom okruženju kroz radionice, “domaće zadaće” i davanje povratne informacije.
|
||
Sadržaj programa Upravljanje prodajomOsnove strukturirane prodaje, Glavni pokretači prodaje, Prodajn o-prezentacijske vještine, Uspješno pregovaranje, Ključni pokazatelji uspješnosti, CRM Upravljanje kupcima
|
Sadržaj programa Upravljanje prodajnim timomProdajni tim i uloga voditelja, Odgovornosti voditelja tima, Motiviranj e sebe i drugih, Komunikacija (feedback, emocionalna kompetentnost, aktivno slušanje, pitanja), Upravljanje očekivanjima i informacijama, Delegiranje zadataka, Razvoj članova tima (samoodrživi tim)
|
||