Upravljanje kupcima CRM – basic

Kratak sadržaj:

  • Cilj CRM-a
  • Kako razumjeti svoje kupce, razlike među generacijama
  • Segmentacija kupaca
  • Upravljanje lojalnosti kupaca
  • Tehnike zadržavanja kupaca, povećanje potrošnje, smanjenja stope odlazaka
Darijo Mateljak
Mentor programa
Darijo Mateljak


Cilj treninga:

Razumijevanje procesa upravljanja odnosima sa kupcima, razumijevanje ra

zličitih segmentacija kupaca sa ciljem što boljeg razumijevanja kupaca. Upoznavanje učesnika sa osnovnim tehnikama podizanja lojalnosti kupaca kroz različite komunikacijske kanale

Kome je namijenjen:

Trening program je namijenjen prvenstveno članovima marketinših i prodajnih

teamova. Zbog ključne uloge usmjerenosti prema kupcima u strategiji mnogih kompanija, preporuča se i managementu ostalih sektora.

Vrijeme trajanja trening programa:

Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata

(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana.

Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:

Nakon završetka trening programa polaznici će imati teoretsko I praktično z

nanje o osnovama CRM-a i njegove primjene.