Upravljanje kupcima CRM – basic
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razumijevanje procesa upravljanja odnosima sa kupcima, razumijevanje ra
zličitih segmentacija kupaca sa ciljem što boljeg razumijevanja kupaca. Upoznavanje učesnika sa osnovnim tehnikama podizanja lojalnosti kupaca kroz različite komunikacijske kanale
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prvenstveno članovima marketinših i prodajnih
teamova. Zbog ključne uloge usmjerenosti prema kupcima u strategiji mnogih kompanija, preporuča se i managementu ostalih sektora.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati teoretsko I praktično z
nanje o osnovama CRM-a i njegove primjene.
|