Upravljanje kupcima CRM – advance

Kratak sadržaj:

  • Dugoročni Ciljevi CRM-a
  • Napredne segmentacije kupaca
  • Upravljanje lojalnosti kupaca
  • Programi lojalnosti na primjerima najboljih svjetskih praksi
  • Komunikacijski kanali u CRM-u
  • Upravljanje pritužbama kupaca
Darijo Mateljak
Mentor programa
Darijo Mateljak


Cilj treninga:

Razumijevanje procesa upravljanja odnosima sa kupcima, razumijevanje napr

ednih segmentacija. Upoznavanje učesnika sa naprednim tehnikama podizanja lojalnosti kupaca kroz različite komunikacijske kanale. Upoznavanje sa integriranim CRM programima kroz programe lojalnosti najboljih svjetskih trgovaca i proizvođača. Zamke i prilike u upravljanju pritužbama kupaca.

Kome je namijenjen:

Trening program je namijenjen prvenstveno članovima marketinših i prodajnih

teamova. Zbog ključne uloge usmjerenosti prema kupcima u strategiji mnogih kompanija, preporuča se i managementu ostalih sektora.

Vrijeme trajanja trening programa:

Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata

(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana.

Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:

Nakon završetka trening programa polaznici će imati teoretsko I praktično z

nanje o naprednim tehnikama CRM-a i njegove primjene.