Upravljanje asortimanom
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razrade uloge Key account i marketing teamova kod dobavljača i teamova Naba
ve i Prodaje kod trgovca u procesu upravljanja asortimanom, povezanost s drugim odjelima u organizaciji.
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prvenstveno članovima Key account i marketing
teamova kod dobavljača i teamova Nabave i Prodaje kod trgovca , te ostalim managerima u odjelu prodaje, nabave, logostike i marketinga .
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti
čno znanje o osnovim koracima u strukturiranom pristupu upravljanja asortimanom te praktično uvježbane vještine u provodjenju u B2B okruženju.
|