Unapredjenje prodaje – merchandising
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razrade uloge merchandisinga u prodajnoj organizaciji , te uloge u teamu pr
odaje, povezanost s drugim odjelima u organizaciji
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prvenstveno članovima prodajne operative, te
područnim voditeljima i ostalim managerima u odjelu prodaje i marketinga . Preporuča se sudjelovanje i članova back office teama, customer support i supply chain teama radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela ključnih u egzekuciji trade marketing plana.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti
čno znanje o osnovim koracima u strukturiranom pristupu trade marketing, te praktično uvježbane vještine u provodjenju .
|