Unapredjenje prodaje I trade marketing

Kratak sadržaj:

  • Uloga trade marketinga i unaredjenja prodaje
  • Razvoj strateške i marketinške orijentacije proizvođača
  • Razvoj strateške i marketinške orijentacije trgovca
  • Bitka za percepciju = Bitka za policu
  • Ciljevi i planiranje u sklopu merchandisinga
  • Aktivnosti merchandisinga (POS, placiranje, promotivne)
  • Operacionlizacija pristupa i pregovaranje
  • Analiza i mjere uspješnosti merchandising
  • Outsourcing usluga trade marketinga I merchandisinga
Damir Prpić
Mentor programa
Damir Prpić


Cilj treninga:

Trening program je namijenjen prvenstveno članovima prodajne operative, te

područnim voditeljima i ostalim managerima u odjelu prodaje i marketinga .

Kome je namijenjen:

Trening program je namijenjen prvenstveno članovima key account prodajne op

erative, te područnim voditeljima I ostalim managerima u odjelu prodaje I marketinga

Vrijeme trajanja trening programa:

Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata

(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.

Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:

Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti

čno znanje o osnovim koracima u unapredjenju prodaje i trade marketinga, te praktično uvježbane vještine u provodjenju.