Uloga Privatnih I Trgovačkih marki – jučer,danas,sutra
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razrade uloge Privatnih marki kod trgovaca I proizvođača , povezanost odjel
a I sinergijske točke suradnje.
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prvenstveno članovima prodajne operative, te
područnim voditeljima i ostalim managerima u odjelu prodaje, marketinga i nabave. Preporuča se sudjelovanje i članova back office teama, customer support i supply chain teama radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela ključnih u egzekuciji business plana privatnih marki.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u jedan radni dan ili 8 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti
čno znanje o osnovim koracima u strukturiranom pristupu kreiranja private marke.
|