Uloga Privatnih I Trgovačkih marki – jučer,danas,sutra

Kratak sadržaj:

  • Uloga Privatnih Marki
  • Vrste I kvalifikacija robnih marki
  • Zašto privatna marka kod trgovaca
  • Proces razvoja private marke
  • Zašto I kako proizvoditi privatnu marku
Damir Prpić
Mentor programa
Damir Prpić


Cilj treninga:

Razrade uloge Privatnih marki kod trgovaca I proizvođača , povezanost odjel

a I sinergijske točke suradnje.

Kome je namijenjen:

Trening program je namijenjen prvenstveno članovima prodajne operative, te

područnim voditeljima i ostalim managerima u odjelu prodaje, marketinga i nabave. Preporuča se sudjelovanje i članova back office teama, customer support i supply chain teama radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela ključnih u egzekuciji business plana privatnih marki.

Vrijeme trajanja trening programa:

Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata

(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u jedan radni dan ili 8 radnih sati.

Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:

Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti

čno znanje o osnovim koracima u strukturiranom pristupu kreiranja private marke.