Strukturirano vođenje prodaje
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razumijevanje prodajnog procesa, uloga učesnika prodajnog procesa, praktičn
e primjene korištenja 4 pokretača prodaje u prodajnom nastupu na sigurnom terenu , uponavanje sa tehnikama pregovaranja
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prodajno/marketinškoj operative I srednjem ma
nagementu, te ostalom srednjem managmentu organizaciji radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela. Program je prvenstveno fokusiran na FMCG okruženje ali se u in-house verzijama prilagodjava pojedinoj industriji.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko I prakti
čno znanje vodjenja prodaje, te novo samopouzdanje u provodjenju stečeno na sigurnom terenu.
|