Razvoj jakog Branda
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razumijevanje procesa izgradnje Branda, utjecaj Branda na kupca, utjecaj Br
anda na poslovni rezultat , uloga marketing mixa uloga marketing teama
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prodajno/marketinškoj operative I srednjem ma
nagementu, te ostalom srednjem managmentu organizaciji radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela. Program je prvenstveno fokusiran na FMCG okruženje ali se u in-house verzijama prilagodjava pojedinoj industriji.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Trening se izvode u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata (90
minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u tri radna dana
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko I prakti
čno znanje vodjenja prodaje, te novo samopouzdanje u provodjenju stečeno na sigurnom terenu.
|