Razvoj jakog Branda

Kratak sadržaj:

  • Što je Brand (brand image, awareness, top-of-mind, preferencije)
  • Ime branda – uloga
  • Ciljnja skupina
  • Kreiranje razlikovnih točaka / razumijevanje konkurencije
  • Cjenovno pozicioniranje
  • Uloga vizualnog identitea
  • Marketing mix
  • Uloga PR-a, Loyalty
  • Brand management
  • Rebranding
Bojan Klarić
Mentor programa
Bojan Klarić


Cilj treninga:

Razumijevanje procesa izgradnje Branda, utjecaj Branda na kupca, utjecaj Br

anda na poslovni rezultat , uloga marketing mixa uloga marketing teama

Kome je namijenjen:

Trening program je namijenjen prodajno/marketinškoj operative I srednjem ma

nagementu, te ostalom srednjem managmentu organizaciji radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela. Program je prvenstveno fokusiran na FMCG okruženje ali se u in-house verzijama prilagodjava pojedinoj industriji.

Vrijeme trajanja trening programa:

Trening se izvode u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata (90

minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u tri radna dana

Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:

Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko I prakti

čno znanje vodjenja prodaje, te novo samopouzdanje u provodjenju stečeno na sigurnom terenu.