Razvoj I optimiranje prodajnih kanala u FCMG okruženju
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Upoznati metodologiju I principe razvoja I optimiranja prodajnih kanala u p
rodajnoj organizaciji , Razumijevanje I strukturiranje dijagrama toka operacija u kanalu I njegovo praćenje u IS kompanije
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prvenstveno management članovima prodajne ope
rative, ostalim managerima u odjelima back office teama, customer support I supply chain teama radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela ključnih u egzekuciji razvoja I optimiranja prodajnih kanala.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti
čno znanje o osnovim koracima razvoja kanala prodaje i sales inženjeringa.
|