Osnove prodaje za ne-prodajnu operativu
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razumijevanje uloge Prodaje u organizaciji , te prepoznavanje područja u ko
jima je moguć razvoj sinergijskih aktivnosti.
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen svom srednjem I top management ostalih sektor
a organizacije osim prodaje. Idealno je da na ovom trening program sudjeluju I odabrani management prodaje u cilju efikasnost prenošenja teoretskih oblika suradnje u praktičnu izvedbu na samo treningu.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti
čno znanje o osnovim koracima u strukturiranom pristupu prodaji te praktično uvježbane vještine u provodjenju.
|