Osnove direktne prodaje
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razumijevanje direktne prodaj I I njenih specifičnosti u odnosu na druge ob
like prodaje Usvanjanje različitih alata u kreiranju politika cijene.
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen članovima prodajno/marketinškoj operative, te
njihovim team leaderima I područnim voditeljima. Preporuča se sudjelovanje I članova back office teama, customer support I marketing radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko I prakti
čno znanje o direktnoj prodaji te praktično uvježbane vještine u provodjenju direktne prodaje.
|