Organizacija i Upravljanje prodajnim timovima
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razrade uloge managera u prodajnoj organizaciji , te uloge top management
prodaje u prodajnoj organizaciji, povezanost s drugim odjelima u organizaciji. Razumijevanje i strukturiranje Sales business plana
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prvenstveno članovima Prodajnog Managementa,
te naprednom srednjem managementu u odjelu prodaje i marketinga . Preporuča se sudjelovanje i naprednih članova management u back office teamu, customer support i supply chain teamu radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti
čno znanje o osnovama organizacije I upravljanja prodajnim timovima.
|