Organizacija i Upravljanje prodajnim timovima

Kratak sadržaj:

  • Uloga Prodaje u organizaciji
  • Modeli RTM puteva prema tržištu I komplementarni razvoj prodajnih organizacija
  • Evaluiranje I otvaranje novih kanala distribucije
  • Sales inžinjering osnove
  • Interpersonalne vještine advance
  • Definiranje I praćenje KPI za prodajne timove
  • Sustavi stimulacije I nagradjivanja za prodajne timove
Bojan Klarić
Mentor programa
Bojan Klarić


Cilj treninga:

Razrade uloge managera u prodajnoj organizaciji , te uloge top management

prodaje u prodajnoj organizaciji, povezanost s drugim odjelima u organizaciji. Razumijevanje i strukturiranje Sales business plana

Kome je namijenjen:

Trening program je namijenjen prvenstveno članovima Prodajnog Managementa,

te naprednom srednjem managementu u odjelu prodaje i marketinga . Preporuča se sudjelovanje i naprednih članova management u back office teamu, customer support i supply chain teamu radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela.

Vrijeme trajanja trening programa:

Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata

(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.

Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:

Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti

čno znanje o osnovama organizacije I upravljanja prodajnim timovima.