Napredne tehnike Pregovaranje

Kratak sadržaj:

  • Osnovne tehnike pregovaranja
  • Definiranje uloge kupca u portfolio kupcu
  • Troškovni modeli – upravljanje investicijom
  • Batna – pripreme za pregovaranje
  • Složeni Pregovarački procesi
  • Taktike u pregovaranju 2
  • Obucite tudje cipele 2
Darijo Mateljak
Mentor programa
Darijo Mateljak


Cilj treninga:

Razrade uloge managera uključenih u pregovaranje u prodajnoj organizaciji,

napredne tehnike pregovaranja I priprema za pregovaranje, povezanost s drugim odjelima u organizaciji. Razumijevanje i strukturiranje plana pregovora.

Kome je namijenjen:

Trening program je namijenjen prvenstveno članovima key account prodajne op

erative, te područnim voditeljima i ostalim managerima u odjelu prodaje i marketinga . Preporuča se sudjelovanje i članova back office teama, customer support i supply chain teama radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela ključnih u egzekuciji key account business plana.

Vrijeme trajanja trening programa:

Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata

(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.

Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:

Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti

čno znanje o naprednim koracima u strukturiranom pristupu pregovorima, te praktično uvježbane vještine u provodjenju u B2B okruženju.