Media trening
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razumijevanje procesa medijskog planiranja, uloga učesnika procesa, praktič
ne primjene korištenja različitih medija u marketing mixu , uponavanje sa tehnikama pregovaranja u pregovorima sa medijskim kućama.
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen marketinškoj operativi I srednjem managementu
, te ostalom višem managmentu u organizaciji radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela. Program je prvenstveno fokusiran na FMCG okruženje ali se u in-house verzijama prilagodjava pojedinoj industriji.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko I prakti
čno znanje medijskog planiranja, te novo samopouzdanje u provodjenju stečenog na sigurnom terenu.
|