Marketing za ne-marketing managere
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razumijevanje marketing procesa, uloga učesnika marketing procesa, praktičn
e primjene korištenja 4P u izgradnji marketing strategije na sigurnom terenu.
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen marketinškoj operativi I srednjem managemen
tu, te ostalom srednjem I višem managmentu u organizaciji radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela. Program je prvenstveno fokusiran na FMCG okruženje ali se u in-house verzijama prilagodjava pojedinoj industriji.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko I prak
tično znanje vodjenja prodaje, te novo samopouzdanje u provodjenju stečeno na sigurnom terenu. uz razradu glavnih marketinških pojmova i uloge branda, sa fokusom na važnost planiranja, strategije i suradnje sa drugim odjelima
|