Marketing Brief – u čemu je catch?
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razumijevanje procesa kreiranja Briefa, uloga učesnika u procesu, praktične
primjene izrade I prezentacije Briefa , upoznavanje sa strukturom budgeta I evaluacije Briefa
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen marketinškoj operativi I srednjem managementu
, te ostalom višem managmentu u organizaciji radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela. Program je prvenstveno fokusiran na FMCG okruženje ali se u in-house verzijama prilagodjava pojedinoj industriji.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko I prakti
čno znanje kreiranja Briefa, te njegove prezentacije I evaluacijeu.
|