Key account management – basic
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razumijevanje uloge Key account managera u prodajnoj organizaciji , te pove
zanost u odnosu na druge odjele u organizaciji Usvanjanje različitih alata, uključujući SWOT analizu, u prepoznavanju potreba I kreiranju ponude.
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prvenstveno članovima key account prodajne op
erative, te područnim voditeljima I ostalim nagerima u odjelu prodaje I marketinga . Preporuča se sudjelovanje I članova back office teama, customer support I supply chain teama radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela ključnih u egzekuciji key account plana
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti
čno znanje o osnovim koracima u strukturiranom pristupu key account ulozi u prodaji te praktično uvježbane vještine u provodjenju u B2B okruženju.
|