Key account management – advance

Kratak sadržaj:

  • Uloga Key accounta
  • Integrativna uloga key account managera u modernim organizacijama
  • Stvaranje Key Account organizacija
  • Upravljanje Key Account teamom
  • Key account business plan
  • Upravljanje Key account business planom
  • Interpersonalne vještine advance
Bojan Klarić
Mentor programa
Bojan Klarić


Cilj treninga:

Razrade uloge Key account managera u prodajnoj organizaciji , te uloge Key

account teama u u teamu prodaje, povezanost s drugim odjelima u organizaciji Razumijevanje I strukturiranje Key Account busuness plana

Kome je namijenjen:

Trening program je namijenjen prvenstveno članovima key account prodajne op

erative, te područnim voditeljima I ostalim managerima u odjelu prodaje I marketinga . Preporuča se sudjelovanje I članova back office teama, customer support I supply chain teama radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela ključnih u egzekuciji key account business plana.

Vrijeme trajanja trening programa:

Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata

(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.

Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:

Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti

čno znanje o osnovim koracima u strukturiranom pristupu key account ulozi u prodaji te praktično uvježbane vještine u provodjenju u B2B okruženju.