Istraživanje Kupaca I tržišta
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razrade uloge Istraživanja tržišta i kupaca u prodajnoj organizaciji, te ul
oge Key account teama u u teamu prodaje, povezanost s drugim odjelima u organizaciji Razumijevanje i strukturiranje istraživanja kupaca i tržišta
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prvenstveno članovima key account management
teamova u odjelu prodaje, nabave i marketinga . Preporuča se sudjelovanje i managementa customer support i supply chain teama radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela ključnih u egzekuciji
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti
čno znanje o osnovim koracima u istraživanju kupaca i tržišta u B2B okruženju.
|