Category Management- advance
Kratak sadržaj:
|
Cilj treninga:Razrade napredne uloge space i category managementa u prodajnoj i maloprod
ajnoj organizaciji, te uloge Key account i space management teamova kod dobavljača i trgovaca, povezanost s drugim odjelima u organizaciji.
|
Kome je namijenjen:Trening program je namijenjen prvenstveno članovima key account prodajne
operative, te područnim voditeljima i ostalim managerima u odjelu prodaje i marketinga, a takodjer I space managerima I teamovima Nabave kod trgovaca . Preporuča se sudjelovanje i članova back office teama, customer support i supply chain teama radi uspostavljanja sinergijskih efekata izmedju odjela ključnih u egzekuciji.
|
||
Vrijeme trajanja trening programa:Svi treninzi izvode se u modulima, prosječno vrijeme modula je 2 radna sata
(90 minuta). Cjelokupni trening program se izvodi u dva radna dana ili 16 radnih sati.
|
Koje će koristi polaznici ponijeti sa trening programa:Nakon završetka trening programa polaznici će imati puno teoretsko i prakti
čno znanje o naprednim koracima u space i category management te praktično uvježbane vještine u provodjenju u FMCG okruženju.
|