Bojan Klarić

Edukacija I kvalifikacije
Bojan je diplomirani inženjer elektrotehnike, diplomirao na digitalnom editiranju na ETF-u, Sveučilište u Zagrebu. Završio je poslijediplomski studij poslovnog upravljanja DSM u Zagrebu, te mnogobrojne edukacije I usavršavanja od kojih su izdvojena
- Certificirani Marketing Manager by Kotler Marketing Group na poslovnoj školi MCE u Bruselles
- Jednogodišnje Leadership usavršavanje Accelerated Leadership Program by Centre for Creative Leadership , Colorado USA
Poslovni Background
Iskustvo gradi radeći u velikim multinacionalnim kompanijama Wrigley I Mars radeći na pozicijama od brand managera, nacionalnog koordinatora prodaje, direktora prodaje Wrigley kompanije za Hrvatsku I Bosnu I Hercegovinu, te general managera kompanije Mars Hrvatska za Hrvatsku, Bosnu I Hercegovinu, Makedoniju I Albaniju.Bojan je takodjer dugi niz godina obnašao dužnost člana Leadership tima Mars South Central Europe I člana uprave Mars Hrvatska.
Osim gore navedenog Bojan je priznati trener I savjetnik prodajnih I management timova u Hrvatskoj I regiji a svoja iskustva izgradio je kao regionalni trener I konzultant za timove ključnih kupaca u regiji EMEAI za kompaniju Wrigley, u suradnji sa vodećim edukacijskim poslovnim školama takozvanih “hard skills” kompetencija Glendinning UK I Masterfull Trainers USA. Bojan je član Udruge Poslovnih Savjetnika Hrvatske.
Osobni Background
Bojan živi u Zagrebu sa suprugom I troje djece, veliki zaljubljenik u sport, glazbu, more, trčanje I skijanje.
- Cjenovne politike I politika cijena
- Key account management – basic
- Key account management – advance
- Razvoj I optimiranje prodajnih kanala u FCMG okruženju
- Category Management- advance
- Organizacija i Upravljanje prodajnim timovima
- Marketing Brief – u čemu je catch?
- Media trening
- Marketing za ne-marketing managere
- Razvoj jakog Branda
- Metode upravljanja projektima
- Definiranje projekata
- Organizacija projekata