Bojan Klarić

Bojan Klarić

Bojan Klarić je general manager “Spirale Izvrsnosti” koju je osnovao nakon više od 15 godina iskustva u prodaji, marketingu i leadershipu . Njegove specijalnosti su prodajne organizacije I vodjenje prodajnih timova s fokusom na edukaciju, treninge, business mentoring I business coaching . Svojim savjetničkim I trenerskim uslugama pomogao je u razvoju vodećih kompanija u Hrvatskoj I Centralnoj Europi kao što su Atlantic Grupa, AWT International, Ataco, Jamnica, Kiseljak, Iskon, Stanić, Pik Vrbovec, Zvijezda itd , te razvoju multinacionalnih kompanija Wrigley I Mars na području Jugoistočne Europe.
Edukacija I kvalifikacije
Bojan je diplomirani inženjer elektrotehnike, diplomirao na digitalnom editiranju na ETF-u, Sveučilište u Zagrebu. Završio je poslijediplomski studij poslovnog upravljanja DSM u Zagrebu, te mnogobrojne edukacije I usavršavanja od kojih su izdvojena

  • Certificirani Marketing Manager by Kotler Marketing Group na poslovnoj školi MCE u Bruselles
  • Jednogodišnje Leadership usavršavanje Accelerated Leadership Program by Centre for Creative Leadership , Colorado USA

Poslovni Background
Iskustvo gradi radeći u velikim multinacionalnim kompanijama Wrigley I Mars radeći na pozicijama od brand managera, nacionalnog koordinatora prodaje, direktora prodaje Wrigley kompanije za Hrvatsku I Bosnu I Hercegovinu, te general managera kompanije Mars Hrvatska za Hrvatsku, Bosnu I Hercegovinu, Makedoniju I Albaniju.Bojan je takodjer dugi niz godina obnašao dužnost člana Leadership tima Mars South Central Europe I člana uprave Mars Hrvatska.

Osim gore navedenog Bojan je priznati trener I savjetnik prodajnih I management timova u Hrvatskoj I regiji a svoja iskustva izgradio je kao regionalni trener I konzultant za timove ključnih kupaca u regiji EMEAI za kompaniju Wrigley, u suradnji sa vodećim edukacijskim poslovnim školama takozvanih “hard skills” kompetencija Glendinning UK I Masterfull Trainers USA. Bojan je član Udruge Poslovnih Savjetnika Hrvatske.

Osobni Background
Bojan živi u Zagrebu sa suprugom I troje djece, veliki zaljubljenik u sport, glazbu, more, trčanje I skijanje.

  • Cjenovne politike I politika cijena
  • Key account management – basic
  • Key account management – advance
  • Razvoj I optimiranje prodajnih kanala u FCMG okruženju
  • Category Management- advance
  • Organizacija i Upravljanje prodajnim timovima
  • Marketing Brief – u čemu je catch?
  • Media trening
  • Marketing za ne-marketing managere
  • Razvoj jakog Branda
  • Metode upravljanja projektima
  • Definiranje projekata
  • Organizacija projekata